Herregud..

Det är väldigt underhålllande för mig och många andra att läsa Katrins blogg. Hon verkar väldig ärlig och ger oss vanliga människor inblick i kändisarnas värld. Men ibland går det bara för långt. Nu har hon skrivit ett väldigt långt inlägg om vad som hände mellan Marie och Bingo , så kär som man är så tror hon på vad hennes pojkvän säger och är på hans sida. Dem enda som vet sanningen bakom deras historia är Bingo och Marie. Bingo har fotograferat för många tidningar och äger en va dom största herrtidningarna Moore! och för några år sedan ville nästan varenda tjej i Sverige som saknade självförtroende och ville bli omtyckt vika ut sig, som chef är det klart att man utnyttjar sin position. Det tror jag Bingo har gjort i det här fallet. Reprisen av paradise hotell går just nu på tv , Marie verkar vara väldig märklig som ligger med sin kompis pojkvän(?) och sen låtsas svimma för att få lite uppmärksamhet. Så Katrin ta reda på fakta innan du uttalar dig , för när den riktiga sanningen kommer fram då är det du som får skämmas! Alla vet hur det är att vara kär och när sin pojkvän/flickvän säger något då väljer man att tro på det. Men för det behöver inte HELA sverige läsa det! Länk till inlägget: http://www.finest.se/userBlog/?uid=28711 Det här inlägget har tagit mig en timme att skriva , just när jag skulle publicera försvann texten , kanske dags att byta blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0