Wonderful.

Bloggen har verkligen uppdaterats lite den här månaden. Det är pågrund av att jag har varit med syrran så mycket, har inte sett henne på 4 månder så man måste ta igen allting.

image56

Jag såg ut att ha det härligt på bilden , jag tänkte nog djupa tankar! och vädret var wonderful.
Så här härligt hade jag och Andreea det för några veckor sen :) Hoppas vädret kommer tillbaka.
Roligt hade iaf , vi tog jätte mycket bilder med hennes kamera får se om jag lägger upp någonting mer.

Min lördag är planerad men vet inte vad jag ska göra på fredag , ska tvätta och
sen får jag väl umgås med syrran:)

Kommentarer
Postat av: Micke

Härligt fin bild =) Du ser så harmonisk ut på den!

2008-05-16 @ 17:31:21
URL: http://mickloslocos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0