Välkommen hem.

Hejsan hejsan

Det var så härligt att träffa min syster och systerson igen! Samuel spang mot mig när han driekt klev ur tåget och kramade om mig, hihi..sen åkte vi hem till Astou. Hon packade upp och gav mig allt hon hade köpt till mig. Fyfan vad mycket grejer det var, kläder, skor, och hårförlängning, vart skitglad:)

Nu är jag på skolan och har håltimme! Passar på att blogga då eftersom jag umgås så mycket med familjen på friitiden nu. Igår bjöd jag på middag hos mig, det var jag som "lagade" det...haha det var färdig marinerad kycklinglådor som man stoppar i ugnen och potatissallad , och sallad..gott var det iaf:)

Men nu ska jag leta på internet efter någon studentklänning dagen D börjar närma sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0