Uppdag!

Idag fick jag och fyra tjejer uppdrag av kommunen att handla folköl på olika livsmedelsaffärer i stan för att se om dom tog leg. Vi skulle göra återköp om dom inte tog leg, och tala om för dom att vi kommer från kommunen, sen om dom tog leg skulle vi förklara för dom att vi har fått uppdrag av kommunen att testa olika affärer idag. Av 8 tog inte 5 leg på mig. Alltså ser jag verkligen ut som 25 liksom? Fan vad pinsamt när jag dom inte tog leg och jag förklarade för dom. En kvinna ursäktade sig att hon var så stressad att hon inte märkte att jag handlade öl, hon sa att jag skulle skriva att hon var stressad, haha det går inte hur stressad man är ska man ändå ta leg, Spela roll liksom, är säkert hatad av vissa butiker i stan nu haha! Men rolig var det, sen efter det bjöd kommunen på pizza! Najs! ska göra om det när jag är 20 får då är det systembolagets tur !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0