Det roliga är över.

Hello

Slut med pojkvänen chockad? inte jag iaf. Det händer lite då och då. Det känns lite som att den här gången är det för evigt, vi får se!

Skolan går som det ska , den här veckan har jag gjort prov efter prov och alla har jag blivit godkänd på , så det känns härligt för att imorgon sätts betygen. Lite besviken över mig själv att jag har varit så lat, jag vet att jag kan bättre. Men nu är det som det är och då är det bara att vara glad över det man har gjort! Komvux blir det iaf det vet jag. Om 16 dagar tar jag student och jag längtar som fan!!

Beställde min student klänning för två veckor sen . Ringde företaget och bad dem skicka klänningen, tar ju studenten snart och då måste jag ha hunnit prova den och om den inte passar vill man ju skicka tillbaka.

I helgen är det crousing och jag ska jobba:/ Damn skulle egentligen på fest då men så ringe både cheferna så klart, så hela lördan är det bara jobb som gäller. Tur att det är i entren så att jag slipper anstränga mig så mycket:P haha..

Dom senaste dagarna har jag gått och gått! Från skolan till mor från mor hem,,Så har det varit har gått så mycket att jag har träningsvärk! Beach 2008 her i come. Men ska inte klaga så mycket, det har varit jättefint väder ju!

Nu ska jag bara luta tillbaka och tänka på att jag aldrig behöver plugga till någonting på ett år typ! Härligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0