Pulk åkning!

Igår var en väldigt trevlig dag. Jag och några vänner åkte till backen och åkte pulka! haha jag som inte ens klarar av att ta en promenad, åkte ner flera gånger och gick upp för backen ett X antal gånger. Jag hade jätte trevligt, och vi grillade korv och drack kaffe. Också frös jag så mycket om tårna, mina fötter vad alldeles blöta bättre skor nästa gång. För att just nu är jag förkyld som fan ,och ont i halsen..usch. På väg att blir sjuk.

Jag har tagit ledig heeelllaaaa helgen! Det händer inte ofta. På fredag är det fest, kanske festar vi i sundsvall , får se hur det blir med det. Och sen på lördag ska jag och Anna Karin ut , vi kommer ha det grymt roligt..Längtar:)

Härligt med lov och jag njuter för fullt!

Höress:)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant men jag förstår inte hur folk orkar ödsla tid, om ni inte gillar inlägget, kryssa ner rutan?

2008-04-03 @ 20:20:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: SANDIE

Svarar:
Jag tror att om Tobias hade hört två svenskar som bråkat på bussen så hade han nog skrivit om dem också, det handlar väl inte om att vara utlänsk? Visserligen har de en jävla tendens att skrika på bussar.

Sen en sak till, en blogg är till för att uttrycka sina åsikter och att vem som helst ska kunna få svara på dem. Anmäla? Fan vad löjligt. Då kan man istället sluta läsa hans blogg.

2008-04-03 @ 20:37:33
URL: http://sandrabeckman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0