Onödig info.

ALLMÄNT

1. Vad heter du? Thiaba
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Haha jag vet inte :)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag vet inte
4. Vilken årgång är du? Jag är född på åttiotalet
5. Vart bor du? Sollefteå
6. Bott utomlands? Yes i många år
7. Flyttat antal gånger? Det går inte att räkna på två hänger, a lot!
8. Vart skulle du vilja bo? Senegal, när jag är rik :)
9. Yrke? Har bara nå extra jobb på impuls, annars går jag i skolan


UTSEENDE

1. Hur lång är du? 159
2. Hårfärg och frisyr? Brunt..just nu är det rakt kort , snelugg. Annars brukar jag ha flätor, och hårförlängningar
3. Ögonfärg? Bruna?
4. Mest nöjd med? Haha näe vill jag inte säga:)
5. Minst nöjd med? Min mage
6. Skostorlek? 37/38


FAVORITER

1. Mat & dryck? Grillat kött, läsk
2. Djur? Nej tack , gillar inte djur
3. Färg? Vitt, gult, rött
4. Parfym? Många men min favorit är Fantasy by Britney Spears


KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Min röda vinterjacka, och min kappa ibland
2. Vad använder du just nu för skor? Adidas sneakers
3. Favoritfärg på kläder? Använder mest grått, svart och vitt
4. Favoritaffärer? H&M, MQ, Cubus, Ellos
5. Vad har du för byxstorlek? 32, XS eller S
6. Vad har du för tröjstorlek? 32, XS eller S


BLANDAT

1. Var har du i din jackficka just nu? Massa kvitton..
2. Vad är du beroende av? Snus
3. Vilket land kommer du i från? Senegal
4. Vad tror du på? Jag tror på ödet
5. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Muslim
6. Vad köpte du senast? Snus, mat,
7. Vad bor du i? I en lägenhet ,ensam


PRYLAR

Plånbok: En beige
Tandborste: Lila och vit
Smycken: Har jätte mycket smycken, men mest silver
Solglasögon: Bruna från H&M

Har inte så mycket för mig, så jag snodde den här listan från Amanda

Kommentarer
Postat av: Cybermoma

trodde din byxstorlek va 44 HAHAHHA

2008-03-10 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0