Oinbjudna gäster?

Hejsan!

Idag när jag kom hem märkte jag att någon har varit inne i min lägenhet. Skorna var  inte som jag la dom när jag gick imorse (ja jag är uppmärksam på saker och ting). Trodde först att det var min bror som skulle hämta något eller nått. Men sen så såg jag att min kran i köket var utbytt tll en bättre och samma sak med duschslangen! Vart först chockad , sen kom jag på att jag har fått information om det för några veckor sen glömde bort det totalt..hehe! Mycket bättre nu iaf!

Imorgon är det en fullspäckad schema förstår inte hur jag ska hinna med allt. Slutar kl 14 då på en gång ska jag fika med en bekant , sen ordna hårförlängning, äntligen kommer säkert blir snyggt. Efter det tvätta och sen ska det komma folk till mig , vi ska bara sitta hemma hos mig och snacka lite, bara tjejer dock..Kl 20 börjar studenfesten! Ska bli  roligt.! Idag såg jag min studentmössa som min mamma hämtade ut åt mig igår, den är grymt snygg , den passar och allt. Synd bara att det inte står 2008 på den !

Men nu är det träna till provet som gäller!

Have a nice evening everybody!

p.s Engelskan gick skit dåligt, det var så svåra ord som jag inte alls förstod eller har någonsin hört!..Inte bra det

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: jajjemensan, dom har ringt och frågat mig. jag tackade nej, för jag är inte mediakåt och att vara nr1 eller nr2 har ingen betydelse för mig..

kram!

2008-03-13 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0