Ison & Fille ?

Igår var det galet roligt! Jag och susan satt hemma hos henne och bestämde helt plötsligt att vi ska ut liksom. Olearys fick det bli.. Fast det var 21 där.. Vakterna tittade på mitt leg och tittade på mig med fundersam min eftersom jag är inte 21 då.. Då fick jag slå på charmen och log lite så dära tyck synd om mig så sa jag: Men jag har åkt jätte långt för att se Ison & File (de uppträde där igår) jag visste inte det var 21 annars hade jag inte åkt hit.. Han tittade på mig och sa ja..,Hahaha jag vet inte ens vilka Ison&Fille är :P Värsta stor lögnen:P..haha !

Först var musiken jätte dåligt och vi satt mest och deppad typ.. Sen när Ison& Fille intog scen var det röj som fan. Vi dansade sjöng med inte för att jag kan texterna men jag låtsades sjönga med. Vi stog typ en halvmeter ifrån dom..Längst fram stod vi. Och jag vart puttad ett par hundra gången, sen skar jag benet mot scen, ett stort köttigt, blodigt sår! och tro mig det gjorde ont, alkholen hjäpte inte , vi drack inte så mycket heller så!  Fille sjöng till oss, och Ison tog min hand och dansade med mig typ ! haha ! När konserten var slut så ville jag fråga vart Ison kom ifårn..så då gick vi till deras loge, (typ ett VIP rum) han kom och svarade på våra frågor, kramade oss! haha och jag erkännde för han att jag har aldrig hört dom förut, han vart chockad typ? haha ..Alltså det verkade som att jag var deras största fan haha! Sen skadade inte att Ison är skit snygg! efter det så ville jag inte stanna längre, det blev nog för mig..så då bestämde jag och susan att vi skulle åka hem istället !

Jag hade det så jävla roligt och dem var faktiskt bra, synd att musiken sög..

Tack för en trevlig kväll susan!

                

Susan och jag längst fram   Bara me :P           haha den där bjuder jag på:p

Också finns det mer bilder titta på oleyars.se :)
 
Tyrck på bilderna för större format!

Kommentarer
Postat av: Cybermoma

KOLLA PÅ de första kortet!...Titta de en struts som sticker fram sitt huvud, shit vilken look, blidde juh skrajj serru..Annars va de skitbra förutom strutsen o dennes blick. ;)

2008-03-10 @ 13:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0