hjälp mig

Jag vet inte vad jag ska göra , jag velar fram och tillbaka hela tiden!

Det är så här att min mamma ska åka till Senegal redan på tisdag och hon har bjudit med mig dit. Jag vill jätte gärna åka, men då är vi borta en hel månad. Det betyder alltså jag kommer inte jobba på en månad och jag har mycket kvar att göra i skolan. Jag har hyra och el osv att betala , vet inte riktigt hur jag ska göra med allt det! Och ska jag verkligen låta skolan lida? Men kommer det fler såna här chanser? Jag gissar på att det inte gör det. Jag som har tjatat så jävla mycket om Senegal har chans att åka dit på tisdag, men på något sätt känner jag att det är inte rätt! Också känner jag att jag bara måste bort härifrån...

Vad ska jag göra?
Ska jag åka och hoppas på det bästa?
Eller ska jag stanna kvar och jobb och gå i skolan?

Det kommer märkas vad jag har bestämt mig för, men just nu lutar det åt att stanna kvar i Sverige men jag orkar bara inte , jag gör inte det ! Vi får helt enkelt se.

Hur som helst så ska jag iaf åka till Sundsvall med min mamma imorgon och hämta ut pengar till resan. Då ska hon betala biljetterna och då måste jag hinna bestämma mig..gasshhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0