Håltimme

Just nu har jag håltimme i typ två timmar. Jag och Micka sitter i datasalen bara. Tråkigt när man har håltimme. Önska det fanns en säng på skolan det hade varit nice :) På fredag är det studentfest igen! Vet faktiskt inte om jag ska gå , känns inte som att det blir nå roligt. Fick information igår om att min studentmössa ska komma om en vecka, jag ångrar den så mycket, färgerna alltig också glömde jag skriva in 2008 på den! Vet inte vad jag tänkte med just då. Men skitsamma det är ju bara en dag man ska ha på sig den så. Om två månader slutar jag skolan..Jag har absolut inga planer på vad jag vill göra sen, jag vet inte vad jag vill "bli". Känns surt att man har inga drömmar eller förhoppningar. Hoppas bara att det ordnar sig . Men jag vet att jag ska plugga vidare, jag vet bara inte till vad. Det återstår och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0