Au revoir!

Nu har jag suttit här och försökt ändra designen på bloggen. Det gick bra tills jag tryckte på spara, och ingenting hade förändras, så nu gav jag upp.

Ska göra mig i ordning tror jag, ska åka till stan nu för att titta på lite kläder och möta upp Mauricio, just det en sak så ni inte blir förvirrad Mauricio och Mao är samma person. Hans riktiga namn är Mauricio, men han kallas för Mao. Hehe kom på mig själv när jag bytte namn hela tiden. But now you know:)

Nä nu ska jag bort från datorn, måste se när bussen går. Hatar att åka buss, i sollefteå är det så enkelt för där kan man bara gå till stan. Men här är det en bit bort, jag och Mao gick till stan en gång och det var så jäkla kallt. Det blev så jobbigt för att det är så otroligt långt.. Tur att vi tittar på lägenheter , vi ska ju flytta snart , närmare stan och större..

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0