Aldrig mer diska!

Idag har jag stått och diskat i 2 timmar ! Har så jäkla ont i ryggen ,mina naglar och händer är helt förstörda. Diskmedel förstör händer och naglar.. Måste till stan imorgon och köpa diskahandskar , det kan inte fortsätta så här.,,Nu vill jag inte diska på flera månader..!

Idag skulle jag egentligen till nordichallen för jobbmässan, men jag visste inte hur jag skulle ta mig dit så jag sket i det. Och det var inte det smartaste eftersom jag har ingen sommarjobb. Lovet har varit väldigt segt, är i sundsvall föresten har varit här sen söndags, och jag har inte shoppat än , mirakel. Men på fredag ska jag till stan med en kompis, och då blir det både fika och shopping. Sen på kvällen är det utgång, nice , nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0