Jag är stum

Idag vaknade jag kl 7 när jag börjar skolan kl 9.40 men kunde inte riktigt sova, för att igår gick jag och la mig kl 20.30. Jag vet en aning för tidigt kanske, men jag var jätte trött. Härligt var det faktiskt att äta frukost och titta på vakna med the voice.. Hur ofta händer det? Typ aldrig.

Min kära "vän" har svikit mig på ett sett man absolut inte ska göra..ljuger ihop något så otroligt skrämmande och pinsamt, till MIN arbetsgivare! Han och jag umgås knappast på fritiden eller ens pratar känslor, han borde inte veta vad som händer i mitt privatliv, eller det har inte ens HÄNT! Och detta är inte första gången hon går och berättar privata grejer om mig, därför nu hon får inte veta ett skit, finns faktiskt andra man kan prata med.
Hur kommer man upp något sånt otroligt att berätta? Vill någon förklara detta för mig? Jag svarar inte när hon ringer eller på sms, jag är för upprörd.

Min älskade pojkvän är i Thailand utan mig, lite ledsen är jag. Men han åkte med sin bror, dom hade bestämt det ett tag , hade nog blivit konstigt om jag följde med:S Fick nyss reda på att hans plånbok vart stulen , jag varnade han för det, och jag vill inte ens tänka på hur mycket han hade i plånboken för att jag tror jag har en aning, typ hela min lön:S  Nu har jag lite dåligt samvete, för att igår skickade jag blider och lista på vad jag ville ha från Thailand! Men hur ska jag veta?  Konstigt att det är sex timmar tidsskillnad,när jag klev upp idag kl 7 var han på stranden och badade! Jag är jätte avundsjuk, men ingen fara, jag och Amanda planerar en resa utomlands, vi hade tänkt oss Bulgarien, Turkiet , något jätte varmt land. Om 10 dagar får jag träffa min mamma, och min älskling, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0