Födelsedagsbarnet!

                       image25


Om tio minuter blir man ett år äldre..känns kul men inget märkligt  ålder direkt det är ju bara 19.  Tjugo ska bli ett kul ålder att fylla, systemet och så kommer man in på dom flesta krogarna. I min umgängeskrets är jag yngst. Förstår inte det riktigt, men alla mina kompisar och pojkvänner har varit äldren mig. Betyder det då att jag är mognare än de i min ålder? Kanske det men jag föredrar äldre människor..

Imorgon ska det firars. Jag och mina tre vänninor ska äta middag på min favoritresturang, sen drar vi vidare hos en av tjejerna där det ska öppnas presenter och drickas. Jag ska försöka att inte glömma kameran.Om det är någon som vill ge mig en dyr present önskar jag mig en mobiltelefon! Eftersom min har gått sönder, och jag har blivit less på den rosa färgen..:)

Kan inte fatta att det var ett år sedan , jag satt i taxin på väg till flygplatsen i Senegal och grät tills jag inte hade några tårar kvar. Ett år går fan jävligt fort ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0