Avis..

Hey again!

Nyår blev inte direkt som jag planerade , det blev middag hos mig, maos bror, astou, mao och jag :) Det var jätte trevligt, och riktigt gott var också...sen efteråt skulle inte mandy ha fest, så det slutade med att vi gick till en av maos kompisar! Det var sådär inte så jätte kul..jag som trodde jag skulle få en glitter och glamour nyår:P , Och jag hade inte klänningen på mig, en annan gång..

Har varit i Sundsvall tills på fredan, åkte hem för att jobba.. firade brorsan som fyllde 11 också:) Han ska bo hos mig tils mami kommer hem från Senegal:) Åh vad avundsjuk jag är, både Astou , Samuel är i Senegal också..dom är på dop idag, och det är 38 grader varmt där..ja jag är rätt så deppig idag...

Nu ska jag ladda ner lite låtar :) skriver mer sen :!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0