Oh happy day

Näe jag var på pizzerian med bror min åt jag inte pizza, istället åt jag en kycklingsallad. Duktig jag känner mig men sallad är verkligen inte mättande , fast åt ju bröd till också:)



I lördags fyllde söta Amanda 20 år.. Först skulle jag ut och äta middag med henne, men ställde in i sista minuten för att jag kände verkligen inte för det, och sen skulle jag fixa håret också. När hon kom hem från middan , gick jag till hon , där hennes pojkvän också var. Vi satt där och dem spelade Guitaro skit haha jag brukar kalla de där spelet för de, det är så tråkigt förstår inte hur man kan tycka det är roligt:P  Kl 0.00 gick vi till krogen , det är fan en fördel att jobba på en krog som alla går till. Vi hade reserverat platser så vi slapp stå i kö och vänta,,Det var fullsatt..När vi kom in då fick jag och amanda och några vänner champagne serverad. Vi sjöng och grattade Amanda:) Hihi hon vart så glad!.. Jag hade jätte roligt ! Dansade tills jag fick ont i fötterna:D

När krogen vart stängd gick alla andra på efterfest.. Men jag gick hem med min gulliga pojkvän som hade kommit hem från Thailand:) På söndan åkte  jag med han hem till Sundsvall. Han hade köpt jätte fina grejer till mig, Massa plånböcker, kläder, väskor, och en Ralph Lauren parfym 100 ml, jag tror inte ens det säljs i Sverige, han köpte det för typ 400 kr, mycket billigare utomlands och det var ingen fake parfym:) Blev jätteglad och överraskad över allt han hade köpt, en pojkvän med bra smak är definitivt en fördel:)

Efter den här helgen så fattar jag inte hur folk kan gå ut varje helg? Det är ju roligt att gå ut enstaka gång, men inte varje helg.. Och en sak jag inte kommer göra längre är att jobba varenda jävla helg! Måste passa på att gå ut.. Folk blev chockad i lördags att jag inte jobbade:p Haha ..fan de börjar bli "lite" pinsamt!



Är fortfarande kvar i Sundsvall ska åka hem på onsdag eftersom imorgon är vi lediga:)


Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0