Jag kanske ska lägga ner skiten!

Okej jag erkänner jag har nog Sveriges sämsta blogg. Titta bara på designen, jag fattar mig inte på koder och sånt skit. Hur lyckas ni alla bloggare att få till en fin design? Men jag tycker bloggen är intressant, det handlar ju om mitt liv. Och jag kan inte tycka mitt liv är ointressant, då borde man skaffa sig ett liv Right? Jag borde döpa om blogget till osammanhängande.Kanske blir det ett inlägg per vecka (om ens de) och då skriver jag bara om vad  jag har gjort just den dan, vad hände med alla andra dagar i veckan då? Kanske borde jag lägga ner skiten? Blogg var nog ingenting för mig, men jag skriver för min egen skull. Jag strävar inte att blir Sveriges mest lästa privata blogg. Jag är nöjd med ca 20 besökare i veckan, som jag får. Näe fan  jag ger bloggen en chans till. Då ska det bli skärpning med uppdateringen och lite mer bilder..Det är ju de som gör en blogg rolig och intressant.




Tänk inte ens på att klaga på felstavningen, som vissa har jag inte läst svenska i 12 år! Nej bara i 9 år, haha jag skyller på det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm, om du känner nån annan som har blogg kan du kanske ta kontakt med den personen och fråga litte saker kring just hur man ska ha en "bra blogg" så att man får mer "besökare". Det är juh faktiskt upp till var och en om hur seriös blogg man vill ha och sånt. Sen om man inte kan, jaa då får man nog göra som jag sa först :)..Lycka Till !!

2008-02-22 @ 00:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0