Go go blondie

Mitt nya hälsosammare liv har börjat.. ! Egentligen brukar jag äta pizza varje söndag (vet ej varför) men den här söndan tog jag en kyckligsallad istället, kände mig lite nyttigare...sen efter ett tag vart jag hungrig igen , ni vet sallad blir man ju så hungrig på en gång..så då tog jag en äpple... nu jävlar ska jag få platt mage till sommarn.. men jag har inte börjat träna än! haha ..Det är jag för lat för, men ska snart sätta igång då jävlar ska de byggas muskler och magrutor!  Hur de ska sluta vet jag inte.. För att det skulle inte förvåna mig om jag sitter på pizzerian på söndag och äter en pizza..

Idag hade jag skola då, fick sällskap till skolan av Amanda hon började samtidigt som mig. Att jag aldrig lyckas komma i tid när jag ska möta upp någon eller till jobbet,..kommer alltid 5 min för sent.. måste skärpa mig med tiderna..för att Amanda såg inte glad ut imorse, när jag lyckades komma för sent så vi hade bara en kvart på oss till dit..men tur så hann vi:) Fick sluta tidigare eftersom jag sa att jag ska jobba hemma.. Just nu sitter jag och gör en novell analys det går för fan inge bra alls..! också har jag inge ork...

I helgen ska det firas stort.. Blondie fyller 20 och det ska ju narturligtvis firas.. Jag har inte köpt nått än , vet inte riktigt vad jag ska köpa, och hon har inte sagt vad hon vill ha.. Är ledig både fredag och lördag..Tror att vi ska festa både dagarna, vet inte riktigt hur vi ska göra. Men på lördag ska det drickas, haha det lät jätte mycket men om sanningen ska fram så klarar jag av bara 3 cider max 5 cider om jag har ätit innan! haha ! och efterfest orkar jag aldrig med, blir ju så jävla trött av att dricka ! Blite nog ingen förfest för mig, ska istället dricka på krogen:) 

Men nu ska jag fortsätta med novell analysen!;)

Ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0