Glad alla hjärtans dag..

                         image31


Glad alla hjärtans dag folket!

Vill/Kan inte ens partner fira alla hjärtans dag med en. Finns det andra som visar den kärlek för en. Idag har jag fått jätte gulliga mms och sms från vänner. Andrea gjorde ett jättefint kort till mig som man kunde öppna och allt, väldigt personligt det värmde faktiskt. Och min bror förvånade mig mest han är 11 år gammal, först gjorde han ett kort till mig, sen när han var här för att låna ett spel av mig medens jag var på skolan, städade han hela min lägenhet för att han tyckte jag hade det så smutsigt! haha ! Han är för gullig, han damsugade , vek mina kläder,diskade osv! haha jag blev så rörd och glad. Imorgon ska vi gå och äta pizza, som tack för att han gjorde det till en helt fantastisk alla hjärtans dag, med tanke på hur mitt kärleksliv inte rullar på så bra just nu!
Jag har nog världens bästa bror:)


Kommentarer
Postat av: SofieAngelica

Du ser thiaba, kärlek kommer i många olika former och skepnader. Den mest oväntade är alltid den bästa ^^,

2008-02-15 @ 17:19:46
URL: http://sofieangelica.blogg.se
Postat av: Mikke

Naaaw va sött gjort av din bror =)

2008-02-20 @ 06:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0