Framtidens mattegeni..

Nu är det skryt dags. Idag på mattelektionen räknade jag sex sidor matte på 20 minuter , och jag hade alla rätt. Sen efteråt sa jag till läraren att jag ska göra provet, jag tror nog aldrig att jag har gjort han så chockad någonsin, och ni ska bara veta vad som brukar komma ur min käft. Anyway jag gjorde provet på 1 minut och klarade det galant..! Jo idag är det stolthetens dag och ibland är det tillåtet att skryta..Men nej sen kommer ju bakslaget i allt gott..

När jag var solt och berömde mig själv högt så hörde jag matte läraren säga:
-" Men ekvationer är ju lätt, det var inte sån svår prov.."

Bara för att du har varit matte lärare i många år är det säkert lätt för dig, men inte för mig som måste kämpa för att lyckas uppnå ett hyfsat betyg.

Näe jag sa aldrig det till han, jag blev stel och chockad, och när jag blir det, blir jag tyvärr stum.

Vi får hoppas på att han hittar till min blogg en vacker dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart man skall vara stolt över sånt. Visst, hade han sagt så där på skoj hade de varit en annan sak. Men att mena det, är inte alls bra för att vara en lärare, själv hade jag gått till rektorn tro ja och sagt vad som hänt..hade dom/han nekat de, hade jag verkligen skällt ut han/dom. Jag menar, vissa har eller haft det svårt i skolan och bör få stöd och bli "peppad".

2008-02-22 @ 00:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0