Britney brände 143 miljoner på 18 månader..

image32



Jag hade förstått om hon köpte hus , bil eller andra dyra saker..Men tydligen har föredetta pop prinsessan bränt 143 miljoner på allt från shopping, till kaffe latte.. Alltså kan man göra av med så mycket pengar på 18 månader? Du skulle nog ha gett pengarna till världens barn eller nått! Just de ja hur fan kan jag sitta och säga vad hon ska lägga sina pengar på? Jag tänker på vad jag hade gjort.. Och nu vill pappan stämma hennes manager, dom tror att han har snott pengarna. Det tror inte jag iaf, denna lilla divan har nog spenderat dom själv.


Hmm tänk om man hade en miljon. Äh jag hade inte varit nöjd ändå ,man vill ju ha mer och mer. Och sen skulle jag inte spendera ett öre, för då har man ju inte en miljon. Right?

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis, hade hon spenderat miljonerna på ett hus eller flertal, eller såna saker så visst. menne, ja håller med dej, tro inte att hennes manager har tagit pengar från henne utan dom har hon nog gjort sig av med själv. Själv hade jag byggt hus, gett pengar till familj osv. Men hade även lagt undan en viss summa pengar för att spara.

2008-02-21 @ 23:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0