Reggea

Helgen har varit underbart roligt. Fredagen var mycket reggea , mao , hans bror , hans mamma och jag var på birsta och tittade på kläder och sånt. Hittade bara en klänning från kappahl, lite mamma aktigt, men med en midje bälte så ska det gå:) 2 armbander i väldigt skrikiga färger..! Efter det stannade jag mao, jonathan, vi gick först till förfesten, booring som fan inte min typ av människor, men roligare hade jag när Susan joinade oss ! Sen blev det stadshuset där ,Governy Andy uppträdde(en artist som bara spelar reggea). Härligt stämning och smått kul var det. Men det blev för segt för mig, jag började nästan somna på klubben faktisk. Stannade i Sundsvall till lördag förmiddag sen åkte jag hem..Lördagen vill jag inte skriva vad jag gjorde, onödig fakta bara, men jag hade roligt, jävulskt roligt! Söndagen är soft, jag och andrea har promenerat som fan. Men nu börjar jag känna mig välidigt trött , ska nog gå och lägga mig snart , skola imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0