Prouad Mary!

I måndags fick jag hoppa in i serveringen, eftersom andrea inte kunde jobba , vi trodde det skulle vara lite folk eftersom det är måndag. Hur många går ut och äter på måndagar? Jag hade 30 st matgäster hela restuarangen var full. Och jag ringde ingen för att få nå hjälp. Jag klarade av alla, och alla fick jättebra serivice. Efteråt var jag så jävla stolt, kanske kommer ni tycka att jag skryter nu. Men hallå vem klarar av 30 a la carte matgäster ? och då pratar vi om förrätt, huvudrätt, efterrätt! Kocken tyckte också att jag hanterade det bra !

Jag har inte varit på skolan i två dagar nu . Inte bra , men jag klarar inte av att gå upp på morgarna , trött som fan. Ändringen på det där. Har faktiskt funderat på att börja med koffein tabbleter. Jag hatar kaffe får ont i huve av det och jag dricker inte cola. Har ätit tabbleterna förut, och man blir någolunda pigg av dom. Men man kan bli beroende, och det vill jag inte. Men någonting måste hända. Antligen dom eller sömnpiller, eftersom jag kan inte somna om nätterna, brukar ligga och tänka så mycket. Får se vad jag börjar med..

Idag har jag fikat på stan, med Sofie. Vi tittade runt i affärer och letade efter en födelsedagspresent åt ´Mauricio. Men jag hittade ingenting..vet inte vad jag ska ge han..:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0