Nya arbetsuppgifter ikväll.

Nya arbetsuppgifter får jag idag. Jag ska nämligen sitta i éntren  , ta betalt, också ska jag dela ut presentkort till vissa utvalda:) Skönt med lite förändring, blir lite uttjatad att göra samma sak varje helg ju.

Det blev tyvärr ingen modevisning idag. Orkade inte gå upp den tiden modevisningen var, skönt och sova ut. Efteråt gick jag på stan och köpte ett par vita jeans som jag hade lagt undan. Vita jenas och en färgglad linne blir jätte snyggt till sommaren. Härligt väder ute idag, jag hade bara ett linne på mig idag på hem vägen! Det var längesen man gjorde det.

Just nu sitter jag och väntar på Mauricio, deep talk på gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0