Motivation!

Hjälp mig jag får panik! Jag vill börja träna och få en sån där slimmad kropp. Summer 2008 vill jag ha en slimmad kropp, fasta lår/rumpa! Så nu undrar jag hur fixar man det utan att börja träna på gym? Jag har inte orken att börja träna, vill inte lyfta massa tunga grejer, min högsta dröm är bara att vakna upp en dag och se ut som en vältränad babe! Men vi vet ju att det inte händer...Så min fråga är hur fixar man en motivation? Jag vet att  alla säger att när man vill något gör man allt för att uppnå det, men jag är inte en sån person,  är en som ger upp , för att det blir för jobbigt. 

Nej ska nog ta och lägga mig, det sa jag för en timme sen och jag har fortfarande inte lagt mig! 
God natt, dröm söta drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0