Modevisning

Jag har fått tillbaka min kamera från lagningen. Och den funkar fortfarande inte, dom säger att jag ska byta batterier, som jag har gjort tusen gånger. Nu är jag less.

Just nu sitter jag och tittar på en film på kanal5, rolig men jag har sett den förut. Inatt kommer jag ha svårt och somna , för att jag sov idag mitt på dan i 5 timmar, dumt men så går det om man är för trött. Om nå timmar ska jag ner på impuls och möta upp Andrea, vi ska sova tillsammans.

Imorgon ska jag på modevisning, Sånt där är alltid roligt:) Jag hade fotat om min jävla kamera hade funkat, men tyävrr blir det inga bilder! Imorgon är det jobb, jag längtar inte. Men nu ska jag återgå till film tittandet:)


Ha en trevlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0