Konstig dag.-

Sorry för dålig uppdatering, jag har inte orkat blogga riktigt.

Helgen var otroligt roligt, jag och anna karin var ute i lördags. Det var jätte roligt, och jävligt många beställningar  i baren . Tur att impuls stänger kl 2 annars så skulle jag nog släpas hem. Så illa var det. Och ont i fötterna hade jag, det var bara att vakna tidigt ,gå till jobbet och servera massa hungriga människor.

Idag var jag hos tandläkaren, hatar det, usch. Jag har två hål i visdomständerna (heter det så?), vart jäterädd när han sa det. Jag hatar verkligen hål, och jag får alltid det. Det är ett X antal gånger iaf. När jag skulle förklara för tandläkaren att jag inte gillar sprutor , jag klarar inte av det, och vill ha lustgas. Gick inte kommunikation mellan mig och han så bra. Han förstår nämligen inte svenska. Också hade dem inte lustgas. Det här kommer inte sluta något bra. idag fick jag reda på en intressant sak att en snus innehåller 8 cigaretter?! Det visste jag inte , jag ska sluta snusa, vänta bara. Jag har ju redan slutat med alkohol(?).

Jag blir irriterad på denna sjukhus som vi har i detta stad. Jag har varit där flera gånger och sagt att jag har ont, dom har skickat hem mig och sagt att det är inget fel, inget alls. Idag var jag där igen, och jag fick tjata och bad dem att kolla det igen. Så då gick dem med på det till slut. Och vad tror du händer? Dom hittar ett fel, jag hade rätt hela tiden. Det här har pågått i cirka fem år. Fem år har jag haft ont , varit orolig, mått dåligt. Och dem vägrade tro på mig? Fan för denna sjukhus alltså. Vad det är vill jag inte riktigt säga, men det är inget allvarligt.

Nu ska jag plugga utan böcker. Vill ni veta hur man gör det ? Jo man tappar bort sina böcker, säger till läraren att man inte kommer på hans lektion för att man ska pluggar hemma istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0