Jag älskar mitt jobb!

Igår kände jag att jag verkligen älskar mitt jobb!!
Jag satt i éntren , tog betalt, det var faktiskt skoj, förutom folk som är så pinsama att dom ville pruta eller tror att jag ska ge dom gratis inträde för att vi är bekanta. Varför skulle jag göra det ? Finns ingen annledning, jag ger inte ens gratis entré till mina närmaste vänner. Herregud vad pinsamt! Hade inte ont i föttterna , och tiden gick mycket snabbare i éntren! Nu får vi se om jag och Amanda ska dela på éntren, bra och byta arbetsuppgifter ibland!

Idag har jag varit med Mauricio, vi har legat hemma myst och sen middag hos hans morsa. Mycket trevligt. Också kom hon hit med en matdosa också, så jag slapp laga mat imorgon efter skolan! Gullig svärmor man har :)

Men nu ska jag plugga till ett svårt prov jag ska göra imorgon!

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0