Helgens händelse.

Hello..

I fredags så var jag med Andreea och hon ville att jag skulle följa med henne på Dart ! Haha jag skrattade när hon sa det, men det var alkohol med i bilden så det tackade jag inte nej till. När vi kom fram bestämde hon att jag skulle också få kasta lite pil. En tävling startades upp, och jag började kasta fick hyfsat bra poäng för att vara första gången, och jag vann några serie, mot folk som har spelat i måångga år. Det kallar jag en dold talang. Men jag är en person som blir snabbt less på saker och ting, så efter några tävlingar ville jag bara åka hem..det vart en sväng till impuls, efter 10 minuter där, blev jag trött gick hem och bums i säng.

I lördags var det jobb som gällde. Slutet av kvällen fick jag torka upp massa blod, uscha äckligt. Det var en kille som bråkade med vakten och vakten slängde ner han på stengolvet med ansiktet före, så näsan sprack. Tyckte faktiskt synd om killen..hemskt när sånt händer..

I söndags vart det en tur till Sundsvall föratt fira Mauricio med hans familj. Dom skulle hämta mig kl 10 men tiden ändrades till 9.30 utan att jag fick någon information om det, så jävligt förvånad vart jag när Mauricios lillebror plingade på min dörr en halvtimme innan vi skulle åka.  Det blev en lite shopping tur i birsta , köpte bara en kofta, tunika och underkläder. Om min jävla kamera hade fungerat , hade jag visat..Vid 16
tiden gick vi till en trevlig, mysig kinesisk restaurang, jätte go mat var det"

På fredag ska jag till Sundsvall igen för att titta på någon reggae band, inte min smak av musik, men jag åker för att vara med Mauricio såklart :) Det ska nog bli roligt, på lördan är min sista jobb lördag den här månaden , för att den 29 ska jag fira Micka som fyller 20, en trevlig middag blir det och en sväng till impuls. Jag längtar.

Shit vilket långt inlägg det vart , men nu ska jag sitta och plugga en sväng. Har nämligen omprov i företag och ekonomi, mycket info och mattematik som jag inte förstår..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte bitter men jag tycker inte man ska värdera en person mer än andra när de alla har blivit mördade.

2008-04-14 @ 22:09:16
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0