2 år tillbaka..

Satt och kollade igenom skolans fotoalbum på deras hemsida. Hittade några bilder från ettan då vi hade en friluftsdag, vi paddlade och grillade korv och njöt av naturen. Fast paddlingen gick inte så bra för mig och Dinka vi hamnade typ mitt ute i ingenstans, också hade vi ingen hjälp och båda kunde inte paddla, haha fan vad vi garvade, så till slut kom Jessica och Micka och hämtade oss ! haha roligt det:) Jag är ingen natur människa så det var ingenting för mig:P

image49

Haha gud vad liten jag såg ut, är lika kort än idag , tänk då var man sjutton år ! Och Dinka är lika söt som alltid:) Vill ha tillbaka mina flätor, dom var snygga..Kom hem syster! Jag ser ut som en helt annan person:P

Kommentarer
Postat av: Micke

Naaaw va söt du var på kortet =)

2008-04-15 @ 18:08:10
URL: http://mickloslocos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0