Yes äntligen blogg!

Dom senaste veckorna har jag varit in på blogg sidan och beundrat allas blogg.
Så nu äntligen bestämde jag mig för att skapa min egen blogg:) 

Idag har jag varit på skolan och pratat om mitt projektarbete som jag är så ivrig att börja med.
Projektarbetet handlar om att samla in pengar till mitt hemland Senegal som jag ska åka till om tre månader.
Ska försöka få skolan och stora företag att sponsra mig, kommer bli skit bra:)
Hoppas bara att jag tar tag i det sten hårt nu då:D



Just nu sitter jag i datasalen och tittar på ikea, ska ju flytta om en vecka så möbler behvös:)
Längtar så mycket att ha eget liksom:) men fattigt och kämpigt blir det haha:P


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hey pumpkin! Damn vad vi ska svina i din lägenhet.. köp inga glasmöbler bara för dom kommer jag vålda sönder ;D Nejdå.. men spa kvällar och en jävla massa vin kommer iallafall vara aktuellt.. eller vad säger du? vi kanske måste inviga dina fina carlsbergs glas också Puss puss!

2007-11-14 @ 14:29:24
URL: http://mandys.blogg.se
Postat av: thiaba

Ja fan dom måste ju invigas, dom var ju rätt så dyra:P Haha så akta fan! såg att du hade skickat neråt smileys till andrea! haha fyfan till och med jag blir arg för din skull:P Puss puss

2007-11-15 @ 09:01:51
URL: http://thiabas.blogg.se
Postat av: Gurra

Låter som ett bra val till projektarbete... när ska du ringa min telefon? Jag vet att du saknar mig..

2007-11-15 @ 21:19:31
Postat av: Thiaba

Tackar, känner mig stolt gurra:) Ingen samtal får du från mig,bara pojkvänen vettdu:P

2007-11-15 @ 21:36:21
URL: http://thiabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0