Stressigt igår...

Precis som jag misstänkte fick jag VG  på religon provet ! yes vart jätte glad:)


Jag var på stan med amanda och sen hade vi personalmöte då..fick sluta tidigare av lärarn..
Personalmötet behövdes verkligen, chefen sa en hel del:P Och sen när vi hade suttit där i en och en halvtimme bjöd han på middag på Valvet.. vi fick välja ställe ingen kunde bestämma sig så jag valde till slut för alla:)

Efteråt gick jag och Amanda på tupperwear party. För dom som inte vet vad det är, så är det ett stort företag som säljer köksgrejer till ett dyrt pris men ett jätte bra kvalite, det är livsgaranti på grejerna. Jag köpte bara en hushållspappers hållare:P Jag tyckte att mycket var ganska onödigt..men det bjöds på fika ,också fick alla en gratis sak, vet inte vad det är än:) Sen gick jag och Amanda hem till mig, satt mest och snackade.

Men nu ska jag åka och handla , ska laga lite fin middag idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0