Samhäll? No

Här kommer en till lista, för att vi har samhäll och jag orkar verkligen inte jobba:P:

1. Var hittade du den här listan?
Sabas blogg

2. Var är dina föräldrar födda?
Båda i Senegal.

3.Vad var det senaste du laddade ner på datorn?
I love new york!

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Torledos, älskar maten där och så dyrt är det inte heller:)

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Hehe joo men minns inte vad den handlade om , vet bara att jag var en träd:P

7. Hur många barn vill du ha?
Två

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Rock och svensk rap,:(

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
När då..?

10. Vad har du för TV-kanaler?
Alla kanaler som jag gillar:)

11. Har du åkt moped någon gång?
Jo några gånger:)

12. Har du busringt någon gång?
Oja:P

13. Har du fått felparkeringsböter?
Nopp, håller på med körkortet:)

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jo vill göra det nångång men jag är höjdrädd så:p

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Senegal

16. Har du en egen trädgård?


17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Nallepuh, han är söt:)

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Onej det kan jag inte.

19. Badkar eller duschkabin?
Badkar!

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Norbit:) roligaste filmen någonsin:)

21. Favoritpizza?
Kebabpizza med extra stark sås:)

22. Chips eller popcorn?
Popcorn (gillar inte chips)

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift men på läppglans är det mörkt brunt.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Eh? Har aldrig hört att man kan göra det

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nope.

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice, me like:)

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Det var nog med Amanda och Samuel, hamburgare blev det.

28. Favoritchoklad?
Gillar inte choklad

29. När röstade du senast?
Har aldrig röstat, fyllde 18 det här året

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Måste ha varit hos mitt ex

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nopp, gillar inte tävlingar

32. Är du bra på matlagning?
Nje sådär, jag tycker om att laga mat. Men bra vet jag inte om jag är.

33. Klarar du att tanka själv?
Jag vet faktiskt inte,:P

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nä, men mami har , och hon vart väldigt besviken.
 
35. Pepsi eller Coca Cola?
Dricker inte nått av dom:P

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
No, vi får använda våra egna kläder

37. Vad var det senaste du handlade?
Ja mycket hem saker:)

38. Har du kräkts offentligt?
No,

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
 Mångmiljondär:) Jag tror inte på sann kärlek:)

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
No, tror inte på det.

41. Har du ringt något betalnummer?
Jo men inte från min egen telefon:P

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Jo  absolut :)

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Mami:(

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
hahaha , jag vet faktiskt inte:P

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har inget, palla:P.

46. Vad har du i din väska?
Plånbok, kalender, shchema, läppglans, mobilen,handcreme

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Har ingen...

48. Vad är du tacksam för idag?
Att jag har lyckats nå en av mina mål, som jag har kämpat för i så många år.

Där tog den slut, har slutat nu iaf. Det var tydligen brandövning på skolan, och mitt i lektionen ser vi att alla elever går och ställer sig på skolgårn. Vi alla undrade vad det var som hände liksom. Då hade dom tydligen hört brandalarmet, men den hördes inte i vårat klassrum. Alltså tänk om det brann på riktigt liksom? Herregud så läraren ska gå på en gång och prata med rektorn!

Bye bye !

Kommentarer
Postat av: .:saba:.

Jag tycker tvärtom.. jag har bara sett två modellers bloggar.. men men :-) Jag jobbar som croupier så jag jobbar på flera olika krogar :-)
Kul att du också gjorde listan!
*s*

2007-11-22 @ 15:29:12
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0