Omoget fjortis stil

image8

Om nån timme hämtar Per åke mig så då ska jag till biblan och låna en bok som heter Skändad. Det är en tjej från Senegal Thies samma stad som jag kommer ifrån, och hon har skrivit boken. Måste ju läsas:)
Ska lämna igen nycklarna och klaga på att dörren till klädkammaren på insidan är sönder, och att det 4 stora hål på väggen:S hmm, men hoppas dom fixar det. Dom har ju en vecka på sig :)


Vet inte vad det är med mig och fredagar men jag lyckas aldrig vakna i tid och så missar jag skolan:/ Matlagningen som jag tycker är så roligt, men jag ska prata med våran lärare. Vi ska göra julbord snart så de vill jag inte missa:)

Jag bara måste säga vad jag fick för sms igår även om det är lite privat, men ibland får man blotta sig.
Sms:et: "Du är inte min flickvän längre , hej då" hahaha visst var det lite väl omoget? Jag blev så chockad att jag skrattade tills jag fick ont i magen, och så måste jag påpeka att killen är 25 också:S pinsamt värre. Vad ska man svara om man får nått sånt sms? Har fortfarande inte svarat men sms:et har raderats.


Har inte inte ätit frukost än måste göra det eller ska jag kalla det lunch:)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Joysan

Haha...oj. Ja, vad svarar man? "Du är inte min pojkvän heller längre!" Eller vad?!...*fnissar*

2007-11-16 @ 13:54:23
URL: http://www.rosagroda.blogg.se
Postat av: S A B I S E N

Svara inte! Give no attention.. ;-) TRUST!

2007-11-16 @ 14:00:07
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: thess

konstigt sms, vad ska man svara liksom, ? haha

2007-11-16 @ 14:00:15
URL: http://strawberrycrush.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0