Less, åter less!

image8


Stressad jag känner mig om en timme ska jag ner till impuls, för ska jag käka, sen jobba från 21-02.30;) Drygt men det ger pengar:) Jag är så otroligt less vet inte riktigt vad det är , är bara så less på allt o alla.  Jag har hamnat i någon deppig tid, och gårdagens sms gjorde ju inte saken bättre, kan också påpeka att vi har varit ihop i 3 år on and off! Men ska inte tjata om det mer, life goes on ! Right?

Undra vem som åker ut från idol idag då Vem tror du? Jag gisssar på någon kille men vet inte vem. Kommer inte ens hinna se idol... och en sak jag inte förstår är vad är det som är så jävla bra med Amanda? jag tycker hon är så jäkla tråkig när hon sjunger, och hennes röst gör mig bara sömnig.. haha:P Men jag gillar Marie en riktig stjärna det:) Och Mattias han är ju riktig snygg! Tur att Sam har åkt ut, no offens Sam men du var riktig dålig. Christoffer jag vill se dig i tv-rutan, du fick mig på fall när du sjöng till din mamma,synd att du åkte ut:(! Och dom två andra orkar jag inte kommentera, dom har inte gjort någon större intryck på mig . Men en sak som är säkert är att vem det än är som vinner idol, jag kommer inte köpa hans/hons album. Årets idol är en flopp...jaja det tycker jag iaf..
Men nu ska jag duscha...

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0