Jag hatar tidiga skoldagar!

Alltså det är verkligen jobbigt att vakna så tidigt som jag gjorde idag. Klockan 8, jag är inte van , annars brukar jag sova till 18 eller nått. Jobbigt var det iaf , och jag var så trött, men som tur var så kom jag i tid iaf:) Och nu har vi lektion i reklam i butik, där vi ska skapa en butik, jävligt tråkigt är det, så jag tänkte fördriva tiden med att göra nå slags test:

[ ] Du har en pojkvän/flickvän.
[X] Du har ett eget rum.
[X] Du har en mobil.
[X] Du har en iPod/MP3 spelare. (I mobilen)
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[X] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
totalt: 4

[X] Du klär dig som du vill.
[X] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan
[X] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[X] Du har aldrig blivit nedslagen.(jo tyvärr så, och det gör jävligt ont)
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[X] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[X] Ditt rum är stort nog för dig.
totalt: 6

[ ] Du har över 50 kompisar på Pixbox (har ej det)
[ ] Du har bilder på Pixbox
[X] Dina föräldrar låter dig ha bilder på Pixbox (Har inte det , men om jag hade det hade nog inte mami brytt sig så mycket:)
[X] Du får tillåtelser. (Haha det var längesen jag frågade om tillåtelse)
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[ ] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[X] Du brukar göra något efter skolan. (Joo, plugga som fan , och vara med kompisarna)
totalt: 3

[ ] Du äger en bil.
[X] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[X] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[X] Du har vänner.
totalt: 3

[X] Du vet vad som händer i världen.
[X] Du bryr dig om folk.
[X] Du är nöjd med ditt liv.
[X] Du kan mer än ett språk.
[X] Du har ett nickname.
[ ] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 5 låtar.
[X] Du har inga "fiender". (finns säkert någon som inte gillar än)
[X] Du är en ganska snäll person.
totalt: 7

Summa: 20
Multiplicera med 3.
20x3=60

Jag är 60% lycklig!:)

Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en skön onsdag! Kram KimJ

2007-11-21 @ 10:49:44
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Veronica

Jo jag vet, men temat suger tycker jag ! Ja jag kommer att vara där. Självklart. Hoppas vi ses där. Ja precis, då är det någonannan som får betjänta dig. =) Kraam

2007-11-21 @ 12:14:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Thiaba

Detsamma kim:)

2007-11-21 @ 13:32:51
URL: http://thiabas.blogg.se
Postat av: Gurra

Jag hoppas du får kryssa i en speciell ruta snart ;)

2007-11-22 @ 23:05:19
Postat av: Thiaba

Gurra jag tror att jag vet vilken ruta du menar:P Men hörredu detsamma föresten;)

2007-11-29 @ 10:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0