Första gången..

....jag sov ensam i lägenheten och det var härligt , mysigt vart det också. Men jag drömde en väldigt konstig dröm, hmm, o de brukar alltid ha något med min verklighet att göra..:) och så åkte jag och handlade mat för första gången till kylskåpet, kom på sen att jag köpte för mkt dricka 4 st 2 L? vet inte vad jag tänkte på just då. Men igår tog jag det lungt,satt och kollade på tv, skulle plugga men kom på att jag inte har någon bok med mig;/ så jag gick och satt mig vid datorn för att spela data spel, men upptäckte senare att jag har tydligen  INTERNET! weeii då vart jag glad!

Kom mycket sent till skolan idag , en timme:/ men strax har vi religion o då får jag veta om jag har fått nå bra betyg! oh hoppas! Igår alltså på samhälln skulle vi ha prov, hela klassen kom nervös och var redo att göra provet. Och sen hade våran lärare glömt bort att vi skulle ha prov, haha , så vi får göra det om två veckor:P En andra chans alltså.

Ikväll ska jag till morsan, ska få lite vårrullar jag orkar inte göra dom själva:) Sen måste jag plugga , o plugga ! Längtar tills på fredag ,då ska jag mysa, inte ensam heller:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0