.........

Jag har varit så upptagen med flytten att jag inte har hunnit blogga nått.
Men nu har jag flyttat och min säng har fortfarande inte kommit:/
Idag ska han iaf att dom ska komma med den , får hoppas på det, vet inte vad jag gör annars.

Studenfesten var sådär inte riktigt kul men inte så tråkig heller...men förfesten var rolig:D
Måste vi göra om tjejer:) Men nu hinner jag inte blogga mer  , lektionen börjar.
Föresten klarade religion provet , får se om det blir ett MVG (hoppas):D

Ha de bra
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas det har blivit någon ordning och att du fått det fint, så du känner att du trivs. Hör av mig någon dag så kan jag komma och kolla på din lägenhet. Blir själv så sugen att skaffa en egen. Ha det toppen. Kraam

2007-11-28 @ 10:50:53
URL: http://wirrelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0