Big fan of you!

image9

Jag älskar ikea även om dom säger att vara kostar en viss pris och sen när man kommer fram tll kassan då gör den tyvärr inte det. Men igår var jag och Amanda och Samuel på ikea och detta köpte jag:

Tvättstäl
3 st kasturuller med lock
Stekpanna
Bestick 24 delar
Tv bänk
Soffbord
Tillbringare
Grytlappar
2 st förvarningslådor
Matlådor
Kudde
Dörrmatta
Diskställ

Allt detta för 1200:-  alltså fynd eller vadå? Vart lite chockad när hon sa att summan. Och sen råkade jag få en matta gratis. Det stod på skylten "Köp en filt matta och få en matta gratis" så då tog jag mattan man skulle få gratis för att jag trodde att man kunde köpa den mattan också. Sen när jag kollade på kvittot stod det: 0.00 kr! Opps känns som stöld, men visst är det inte de ? om man inte förstår:p hihi
Men för de lämnade jag inte tillbaka mattan, nej nej den kommer passa fint i mitt kök:D haha

Sen på kvällen jobbade jag, och det var kaos. Shit alltså vissa helger går det bra andra inte. En kille sa att jag hade tappat bort hans jacka, han stod där och bara skällde på mig. Jag sa till han kom på måndag så får du ersättning för jackan så till slut gick han då, fick så dåligt samvete;( sen kommer vakterna och sa till mig att han inte hade någon jacka med sig, o då vart jag riktigt förbannad. För jag tyckte att allting var så konstigt, först visste han inte vad det var för märke sen sa han tre olika färger på jackan. Sen efter någon timme sa han att det var en Jack Jones jacka:S jaja förvirrad vart man där, vet inte riktigt om man vad man ska göra då:S

Hoppas nästa helg går bättre iaf:)

Bye bye



Kommentarer
Postat av: sabisen

Jag antar att du jobbar på krogen.. me too! Kul nästan alltid men vissa gäster är så skumma :-P
*s*

2007-11-19 @ 11:42:38
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: Thiaba

Jag vet dom är det verkligen , vet inte riktigt hur man ska hantera dom:P uhh , får ångest varenda gång jag ska gå och jobba:P

2007-11-19 @ 12:56:52
URL: http://thiabas.blogg.se
Postat av: Veronica

Men du gumman, det löser sig, Tycker du gör ett jävla bra jobb jag för jag skulle aldrig palla. :P

2007-11-20 @ 00:18:25
URL: http://[email protected]
Postat av: sabisen

Vilken del av krogen jobbar du på?

Jag modellar en hel del, men jag har aldrig varit med i en tidning. Skulle varit modellen för Black Opal i Sverige men de bestämde att inte lansera det här annat än i make up skolor så det blev inte så.

2007-11-20 @ 15:07:13
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0