Nyår?

Ursäkta att jag är så dålig på att uppdatera men har varit så upptagen med jul helgen och jobbet:)

Julafton var riktigt mysigt alltså.. Först åt Jag middag hos min pojkväns morsa, det var jätte gott och öppnade julklappar. Fick jätte bra julklappar, det bästa var pengarna , hihi:) Sen gick vi till min morsa då, var så mätt att jag inte orkade käka där, men på juldan åt jag hos morsan istället. På kvällen var det bara att jobba då, det var inte så jobbigt eftersom det var inge folk som kom dit, så som tur var fick vi stänga kl o.oo hihi:) Alla var på bowlingen, och dom som var där hade jätte skoj hörde jag , synd att man ska jobba hela tiden:/
På annandag vart det jobb igen, det var jätte mycket folk som kom. Jag vaknade upp illamående, hade ont i magen  , trodde jag skulle orka jobba men det gjorde jag inte. Så jag fick lov att gå hem vid 1 tiden...skönt o komma hem, man kan ju inte jobba när man mår så dåligt..

Idag var det Sundsvall. Inte så big shopping som jag önskade. Handlade iaf nyårsklänning den är skit snygg! Får ta kort på nyår, och visa. Älskar min nya klänning. Vi åkte tidigt från sundsvall var hemma vid 18 tiden tror jag. Syrran kom förbi en sväng för att se klänningen, hon minst tjatade i 1 timme att jag skulle sälja/ge bort den till hon:P Hehe nej nej den ska jag ha! Har planerat vart jag ska äta middag på nyår men inte fest, känns lite surt , men det visar ju sig samma dag eller i helgen , men har bestämt att jag INTE ska dricka. Varje nyår har jag varit så packad att jag inte ens minns nått och har haft tråkigt. Dags att ändra på rutinerna kanske, får se om det blir roligt med en nykter nyår..

Och nu sitter jag här och tittar på 2/12 män den serien är så jäkla rolig alltså:) Ska fixa mina glasögon imorgon, dom har pajat , antligen skaffar jag nya eller fixar det , får se vad plånboken tillåter:P hihi.. Imorgon jobb igen ,pallar inte alltså har blivit så less:P,,men nu ska jag göra Mauricio sällskap i soffan:)

Höres framöver:)

Föresten Marie Picasso var på Ikea i Sundsvall igår (den 27 alltså). Det var så lång kö att bara få ett autograf liksom, hon sjöng inte ens.. Och nej jag köade inte ! hehe...gillar inte hon så mycket för att avbryta min shopping runda för en autograf:P.. Hon var jätte fin föresten, verkade trevlig också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0