Nu är allting tillbaka..

image17

Ännu ett VG på betygslistan:D Ursäkta att jag blogga så mycket om min skolgång men det är för att jag är så jäkla glad hur jag har styrt upp allting.  Som dom flesta vet så var jag i Senegal för ett år sedan, och när jag kom hem rasade hela mitt liv. Jag var olycklig och ville inte ta tag i skolan eller nått. Förstod inte varför jag skulle vara i Sverige , menar nu inte att det är något fel med Sverige bara att jag trivs så bra i Senegal. Hela min familj är där, och jag känner mig så hemma. Därför var jag jätte deppig ända tills sommaren, då jag fick ett ganska bra sommarjobb, samma veva började jag spara pengar för att åka till Senegal. Därför är jag så otrolig glad att jag har kämpat upp mig och börjat få bra betyg. Jag vill ju ta studenten med så bra betyg som möjligt. För att sedan i höst 2008 ska jag då plugga vidare..Det blir Östersund för mig...Jag längtar inte, men jag vill ha ett bra jobb i framtiden, så jag kan göra allt jag vill i livet. Tror man på sig själv kan man lyckas.


Igår var jag en duktig flicka:P Jag vaknade klockan 11 (alldeles för tidigt för mig) och började städa på en gång. Hade en hel hög med tvätt som jag lyckades tvätta på bara fem timmar. Dammsugade, torkade hela lägenhet och diskade, ja allt man gör när man städar.  Sen efter det satt jag och pluggade. Kände mig extrem duktig efteråt. Det var något mindre trevligt som hände efteråt då. Förstår inte varför det aldrig tar slut. Lögn efter lögn. Hur mycket ska man orka egentligen?


Längtar tils på fredag, lönen kommer då, och julklappar ska jag handla. Vet inte riktigt vad jag ska köpa, ingen har direkt önskat sig nått.  Men jag tror att jag kommer få världens bästa julklapp av min mamma, nämligen en biljett till SENEGAL! Det skulle jag verkligen behöva just nu..Och jag kommer inte komma tillbaka deppig absolut inte..Ska hålla tummarna att hon köper mig en biljett! Tänk er att fira nyår utomlands det kan inte bli bättre. Att bara kunna gå ut, utan vinterjackan är ju så jäkla härligt..:) Och visst är Akon snygg! Hoppas att han är i Senegal när jag är där, så man kan gå på hans konsert:)


Kommentarer
Postat av: Natta

vinnaren av sista julklappen är presenterad :D

2007-12-19 @ 23:10:36
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0