i´m dreaming!

Åh hinner aldrig blogga , särskillt den här veckan.  Jag håller nämligen på att fixa håret , gör nya flätor:)  Det gör så jäkla ont, alvedon hjälper inte, men vill man vara fin får man lida pin:D

Idag har jag ett stort prov i företag och ekonomi., hoppas verkligen jag klarar det, jag satsar bara på G men jag skulle absolut inte tacka nej till ett VG :) Det är någoting jag längtar till så mycket som jag inte kan berätta än , men det måste bara hända, det skulle göra mig så jäkla lycklig! Annledningen att jag inte kan berätta det är att varenda sak jag berättar till folk som jag vill ska hända, brukar aldrig hända;/ konstig jag vet, men jag har fått bevis på det många gånger , så därför denna gång håller jag käften! Åhh i´m dreaming!

Jag gillar inte jul nå mycket, kommer inte ens julpynta hemma,det enda jag gillar med julen är maten:)
Har ni börjat köpt julklappar?
jag vet inte vad jag ska köpa för julklappar, iaf så önskar jag mig bara hemsaker och presentkort:p hihi
Snart fyller jag år om två dagar är det en månad kvar, ska inte ens fira det, 19 är ingenting spec:P
Kanske bjuder på min favorit tårta..

I helgen ska jag jobba och jobba, tråkigt....
Men på söndag ska jag åka till sundsvall, jag ska handla lite hemgrejer, och kanske leta efter någon nyrås klänning. Har bestämt mig för att inte köpa dom där två klänningarna jag visade i bloggen. Vågar inte riktigt beställa genom internet för att jag vill prova och se om det passar:)
Lång dag idag slutar kl 16, och direkt efter ska jag gå till syrran så hon kan fortsätta med flätorna:)
Efter det ska jag nog hälsa på Amanda, hon ska bjuda på mototskaka, mmm gott:D

Har svenska nu , måste plugga lite:)

Ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0