FEST!

Mina klädder från H&M har kommit, förutom bruna koftan ,men den kommer typ efter jul:)
Hade det trevligt igår, julavslutning, och sen en hel dag på stan med syrran:) Efter det vart det en mysig kväll med Andrea:D 

Jag som är aldrig ledig eller ens festar något mer. Ska festa två dagar i rad! Idag är det personalfest då, det blir nog roligt , om jag har min Amanda där så :) hihi och sen på fredag är det R&B disco på impuls,
Eftersom jag gillar att dansa till R&B så fick jag ledigt av chefen så att jag kan ha roligt nån gång:) Snällt av han:D
Så nu ska jag se till att ha riktigt roligt, för att efter den här helgen , ska jag jobba flera helger i rad :/

Men nu ska jag göra i ordning mig ska gå på stan med syster snart:)

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0